Kodujemy

Koduj z klasą w SP 30 w Lublinie















Uczniowie poznali budowę okna Scratcha.
Dowiedzieli się, że do stworzenia własnej aplikacji potrzebne są bloczki, które pogrupowane są kolorystycznie. Nauczyli się przemieszczać między zakładkami, z edytora skryptów do edytora kostiumów lub dźwięków.  Nauczyli się dodawać i modyfikować duszki, zmieniać tło sceny.
Dowiedzieli się, że scena to miejsce, na którym występuje duszek. Pierwszym duszkiem, który pojawia się na scenie jest kotek. Duszek to postać, która wykonuje polecenia.
Nauczyli się tworzyć animacje według własnego pomysłu.



https://scratch.mit.edu/projects/44370628/#fullscreen


https://scratch.mit.edu/projects/26303456/#fullscreen


https://scratch.mit.edu/projects/38652628/#fullscreen


https://scratch.mit.edu/projects/28301374/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/44370772/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/44370556/#fullscreen




https://scratch.mit.edu/projects/26335961/#fullscreen

W Scratchu można dodawać:
https://scratch.mit.edu/projects/43283396/#fullscreen
Rysować:
https://scratch.mit.edu/projects/55413332/#fullscreen
Grać:
https://scratch.mit.edu/projects/26286531/#fullscreen
Tworzyć kartki multimedialne:
https://scratch.mit.edu/projects/56259850/#fullscreen

Komiks o Heraklesie:

https://scratch.mit.edu/projects/100040704/#fullscreen

Komiks o Heraklesie:
https://scratch.mit.edu/projects/100043266/#fullscreen